همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

با وجود بارش باران و با حضور انبوه مردم منطقه و شهرها و روستاهای مجاور و همچنین برخی مسئولین منطقه و شهرستان دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مسیر سه راهی هواشناسی تا پارک کوهستان برگزار شد .

به گزارش صدای ارس ، این مراسم که نسبت به همایش قبلی از نظم و انضباط بیشتری برخوردار بود راس ساعت ۸صبح جمعه ۲۵ مهرماه آغاز و در ساعت ۱۱صبح با اهداء جایزه به ده ها نفر از شرکت کنندگان خاتمه یافت . در این مراسم مدیرعامل منطقه آزاد طی سخنانی با اشاره به برخی ویژگی ها و توانمندی های منطقه آزاد ارس وجود انسان های شاداب ، تندرست و خوش فکر را لازمه توسعه و پیشرفت منطقه ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد که منطقه با بهره مندی از چنین ظرفیتی به سرعت در حال پیشرفت است .
حسن نژاد سخنران بعدی این همایش بود که در سخنان کوتاهی ضمن تشکر و رضایت از عملکرد مهندس عرب باغی به دلیل کار و تلاش بیشتر و تبدیل شدن منطقه به عرصه کار و فعالیت ، لزوم توسعه محدوده منطقه در بخش هایی از شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شوراس اسلامی افزود در این زمینه پیشنهادهایی داده شده تا کارکارشناسی و مطالعات لازم انجام شود که امیدواریم به نتایج مطلوب منجر شود .
لازم به ذکر است این برنامه که با پوشش زنده تلویزیونی شبکه سهند همراه بود با مشارکت بخش خصوصی و برخی از سرمایه گذاران فعال در منطقه از جمله مجتمع تجاری بین المللی ستارخان ، شرکت فخرآذربایجان ،مجتمع تجاری آذربایجان ، اغورتجارت ارس ، شاهین تجارت ارس و…برگزار شد.
گفتنی است برگزاری چنین همایش ها در راستای نشاط افزایی مورد مطالبه مردم است که می تواند فرهنگ توجه به ورزش و تندرستی را در جامعه نهادینه کند لیکن لازم است چنین برنامه هایی در بازه زمانی مناسب برگزار شود که ضرورتی هم ندارد منطقه خود راسا متولی چنین برنامه هایی شود که می تواند در راستای برون سپاری امور می تواند این وظیفه را به سایر ادارات و نهادها واگزار نموده و خود صرفا نظارت نماید.

 

 

 

دیدگاه ها

پاسخ دهید