سخن مدیر عامل

به نام ایزد منان

مجتمع تجاری بین المللی ستارخان به عنوان اولین و بزرگترین پروژه کنونی منطقه آزاد ارس مطرح می­باشد که در زیر بنایی بالغ بر ۲۶۰۰۰ مترمربع احداث شده است و به دلیل ویژگیهای ممتاز و متفاوت خود دارای شهرتی بی نظیر بوده، بر سر زبانهاست و همه روزه سرمایه گذاران و گردشگران زیادی از آن بازدید کرده و مبادرت به فعالیت در آن و خرید می نمایند .

قرارگیری در سایت گردشگری خوش آب و هوای کوهستانی در مجاورت رود زیبای ارس در کنار امکانات مجتمع (فروشگاهها و مراکز تجاری، رستورانها و فست فودها، هایپر مارکت، پارک سرپوشیده و …) ، جاذبه­های مجتمع ارتقاء می­یابد و آن را به یکی از برندها و بی­بدیل­های تجاری تبدیل می­نماید.

گردشگران در مقابل بیش از ۶۳۰ واحد تجاری زیبا و پر رونق که برای هرگونه سلیقه وانتخابی محصولی دارند شور و اشتیاق خرید را در خود دو چندان دیده و اقدام به تامین نیازهای خود میکنند؛ از طرفی وجود فروشگاه های بزرگ و برندهای شاخص به صورت ویژه ای رضایت خاطر مراجعه کنندگان را فراهم میکند. همچنین وجود پارکینگ مجهز با ظرفیت بیش از ۷۰۰ دستگاه خودرو ، با کاهش دغدغه های جانبی مراکز خرید، بر میزان این رضایت مندی می افزاید.

با روند بسیار مطلوب رونق و شکوفایی مجتمع ، از یک سو حضور روز افزون و پر نشاط بومیان و گردشگران را در منطقه شاهد هستیم و از سوی دیگر این شرایط عملاً عامل محرکی برای توسعه سرمایه گذاری و احداث پروژه های جدید در منطقه تبدیل گشته است

تأثیر این موارد بر روی بازده اقتصادی منطقه و بالاخص شرکت نیز به لطف پروردگار بسیار مطلوب و قابل توجه بوده و باعث افزایش ارزش واقعی واحدها شده است.

در کل اگر ارزیابی جامعی از تاثیر پروژه در سطح منطقه انجام دهیم یقیناً به نتایج ارزشمند و قابل توجهی می رسیم که حاکی از تسریع و ارتقاء رشد اقتصادی منطقه آزاد ارس در سالهای اخیر ، بواسطه رشد مجتمع های تجاری است.

در پایان ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای خوانندگان محترم، خداوند بزرگ را شاکریم ، و بر خود می بالیم که در جهت رشد اقتصادی کشور و تولید ثروت و ایجاد اشتغال در میهن اسلامیمان گامهای مؤثری برداشه ایم .

بهروز کارگر قناتی

دیماه ۱۳۹۳